Çay-Kahve Fotoğraflarına Duman Efekti Ekleme


İnstagramda en çok aldığım sorulardan biri de çay ve kahve fotoğraflarının üzerine eklediğim duman efekti. Aslında yapımı çok kolay. Öncelikle telefonunuza line camera programını indirmeniz gerekiyor.



Eğer daha önce çektiğiniz fotoğrafı kullanacaksanız line camera ile açarken ilk olarak design seçeneğini seçiyoruz.


Ardından sarı daire içerisine aldığım kalp simgesine tıklıyoruz.


Stamp simgesine tıklıyoruz.






Stamp seçeneğini seçtikten sonra sonlara doğru yukarıdan sarı daire içine aldığım yazı seçenekleri var oraya tıklıyoruz. Duman efektleri bayağı bir aşağıda çıkıyor.
İstediğimiz efektin üzerine tıklayıp fotoğrafa ekliyoruz.



instagram hesabım: @selininblogu




38 yorum:

  1. çok iyi bir paylaşım olmuş cnm teşekkürler :) bende bloğuma beklerim sevgilerle!!

    YanıtlaSil
  2. blogun çok tatlı takipteyim artık :)

    YanıtlaSil
  3. İtiraf ediyorum tatlış öğretici yazını okumaktan çok resimlerdeki yenilesi eşyaları izledim ^^ Çok şekerler bunlar ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım :) o senin şekerliğin :*

      Sil
  4. Hepsi de harika görünüyor. Yöntemini gösterdiğin için çookkk teşekkürler canım :) Blogger Dünyaı listemdesin, bliyorsun değil mi? :)

    YanıtlaSil
  5. Çaylı kahveli paylaşımlarınız çok hoş olmuş, izniniz olursa bazı tariflerinizi de isminizi kullanarak yayınlamak isteriz. Sevgiler ❤️ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) ismimi kullanarak paylaşabilirsiniz tabiki de :) sevgiler:)

      Sil
  6. Merhaba :) cok tesekkurler.. aylardir kalp yapmak istiyordum kimse bilmiyordu, tesaduf buldum sizi cok sevindim :) mutlu gunler..

    YanıtlaSil
  7. Merhaba :) cok tesekkurler.. aylardir kalp yapmak istiyordum kimse bilmiyordu, tesaduf buldum sizi cok sevindim :) mutlu gunler..

    YanıtlaSil
  8. bende uzun zamandir merak ediyodum sayenizde uyguladim cok guzel oldu tesekkurler 😊👍

    YanıtlaSil
  9. İndirdim bi programı ama olmuyo

    YanıtlaSil
  10. İndirdim bi programı ama olmuyo

    YanıtlaSil
  11. Ben de nasıl yapıldığını uzun zamandır öğrenmeye çalışıyordum :) Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. harikasınız ne zmandır arıyordum

    YanıtlaSil
  13. Çok teşekkür ederim ne zamandır ben de arıyordum

    YanıtlaSil
  14. Tesekkürler cok yardimci oldu ��

    YanıtlaSil
  15. Ne zamandır bende bu programı arıyordum sizin sayfaniza denk geldim ama bu programı google play stor da bulamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım programın adı değişti geçen hafta :) line camera oldu içeriği aynı

      Sil
  16. Play store den mi indirecem

    YanıtlaSil
  17. Play store den mi indirecem

    YanıtlaSil
  18. Merhabalar.benim telefonum samsung acaba Android için. Bu uygulama yok mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Programın resmini koysaniz bilmiyorum uygulamyi

      Sil
  19. ben yenı gunllenen prgram uzerınden yapmadım dogrusu yardımcı olursanız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni güncellemede çanta şeklindeki kısımdan yani indirme bölümünde çıkıyor

      Sil
  20. ben yenı gunllenen prgram uzerınden yapmadım dogrusu yardımcı olursanız

    YanıtlaSil
  21. Merhaba ben kalp simgrsini tikladigimda hic stamp diye bir yer acilmiyor.sadece renkli bi kac kalp cikiyor.yapamadim; ((

    YanıtlaSil
  22. Bi türlü yapamadım butun yerlere tikladigim sizin yazdigniz sekilde ilerlemiyo yardimci olurmusunuz kahve buz oldu ��

    YanıtlaSil
  23. Bi türlü yapamadım butun yerlere tikladigim sizin yazdigniz sekilde ilerlemiyo yardimci olurmusunuz kahve buz oldu ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba programın içinde kendi ifadelerini indirebileceğiniz bölüm var çanta şeklinde. stampdan çıkmıyorsa oradan indirerek de yapabilirsiniz

      Sil
  24. Bende yapamadım duman efekti hariç hersey var bi onu bulamadim

    YanıtlaSil
  25. Yardımcı olurmusunuz her yeri denedim ama olmadı yapamadım

    YanıtlaSil
  26. Yaa ama paralı görünüyor yardımcı olur musunuz :(

    YanıtlaSil
  27. Ya ama paralı görünüyor yardımcı olur musunuz :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerlidir