Yaprak Çikolata ile Pasta Süslemesi (Çiçek pasta Tarifi)


Bugün eşimin doğum günü.5 yıldır her doğum gününde pastasını ben yaparım.Bu sene farklı bir şey olsun istedim.Her sene kalpler , romantik yazılar filan.. :)Biraz farklılık aradım. Bu pasta benim için şimdiye kadar yaptığım en kolay pasta oldu :)


Eğer bu pastayı yapmaya karar verdiyseniz hiç vakit kaybetmeden Bim'e gitmelisiniz.

Malzemeler
Pandispanya
Pasta kreması (kakaolu)
Bitter çikolata ve fındık( tercihinize bağlı)
3 paket Yaprak çikolata
Süslemek için çikolotalı toplar
1.5 su bardağı süt

Pandispanyalarımızı ıslatıp ilk katın üzerine kremamızı sürüyoruz.Ben içine fındık tozu ve bitter çikolata koydum.Siz farklı malzemede koyabilirsiniz.
İkinci katıda ıslatıp üzerine kapatıyoruz.Ve krema ile pastamızı bir güzel kapatıyoruz.Buraya kadar aslında her şey normal yaş pasta aşamaları ;)


Ben sıva işlerinde pek iyi değilimdir.Zaten bu pasta için bu husus pek de önemli değil :)

Çikolata yapraklarını ve topileri Bim'den alabilirsiniz.Paketi 2.95 Tl .


Çikolata yapraklarımızı pastanın etrafına yapıştırmaya başlıyoruz.





Son olarak kremalar görünmesin diye topilerle boşlukları kapatıyoruz.

Afiyet olsun yorumlarınızı bekliyorum :)

28 yorum:

  1. nefis görünüyor pasta benim yaş pasta canavarları bayılacak hem malzemeler de ulaşılabilir cinsten listeme aldım yapmaya karar verdim bile eşinle nice mutlu seneler dilerim sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel görünüyor..Eline sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Pasta sıvama konusunda ben de hiç iyi değilim, bu fikir çok iyi, bende böyle bir şey deneyim diyordum ki siz deneyip test etmişsiniz :) Elinize sağlık, harika olmuş. Sağlıklı mutlu yıllar olsun eşinize ve size. Sevgiler... (Bu arada bloğunuza bayıldım, sonra tekrar uğrayıp inceleyeceğim :) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu yöntem çok kolay oluyor yapıştır gitsin :)) Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. her zaman beklerim :* sevgiler :)

      Sil
  5. Pasta sıvama konusunda ben de hiç iyi değilim, bu fikir çok iyi, bende böyle bir şey deneyim diyordum ki siz deneyip test etmişsiniz :) Elinize sağlık, harika olmuş. Sağlıklı mutlu yıllar olsun eşinize ve size. Sevgiler... (Bu arada bloğunuza bayıldım, sonra tekrar uğrayıp inceleyeceğim :) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu yöntem çok kolay oluyor yapıştır gitsin :)) Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. her zaman beklerim :* sevgiler :)

      Sil
  6. Harika olmuş çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  7. merhaba, bloğuma yaptığınız yorumdan sonra hemen geldim iyi ki yorum bırakmışsınız o ne güzel bir pasta ve dizaynı ba-yıl-dım :) ilk fırsatta hemen deneyeceğim ellerinize sağlık sizi takibe aldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bende sizin tarifinizi çok beğendim :)

      Sil
  8. Süperötesi güzel görünüyor ellerine sağlık canım takipteyim sevgilerle

    YanıtlaSil
  9. süsleme harika :)
    bana da beklerim canım

    YanıtlaSil
  10. Oyyy, süsü de, kendisi de çok hoş görünüyor. Yalnız benim ağzım sulandı gecenin bu vakti, onu napıcaz? ;)
    Takipteyim, sevgiler... )

    YanıtlaSil
  11. merhaba tatlım blogunu yenı k.esfettım ve takibe. aldım bende belerim esen kal:))

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  12. hoşgeldin :) en kısa zamanda bloguna uğrayacağım :)

    YanıtlaSil
  13. Pasta çok güzel olmuş. Çikolta yapraklarını ben de kullanacağım. Çok şık durmuş. Ellerinize sağlık..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. teşekkür ederim :) çikolata yaprakları ile çok daha kolay oluyor :)

    YanıtlaSil
  15. Muhteşemm ellerinize sağlık eşiniz hayatta dışarıdan pasta yemez artık. sağlıkla nicelerini de kutlayın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) dediğiniz gibi eşim dışardan pasta yemiyor artık :) sevgiler :)

      Sil
  16. Merhaba selin hanim sizi takip etmeye yeni başladım çok seviyorum sizi hergün ne paylaşıyorsunuz diye yüz kere girip bakıyorum paylastiniz hersey muhteşem bu pastalar en kisa zamanda deneyecem inş hoscakalin

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerlidir