Eyüp Sabri Tuncer Doğal Zeytinyağlı El ve Vücut Losyonu


Kremlere ayrı bir düşkünlüğüm var benim.Evde her yer krem kutuları ile dolu olsa da farklı bir marka gördüğüm zaman almadan duramıyorum.Eyüp Sabri Tuncer'in üretmiş olduğu kremde bunlardan biri.Bim'den çıkmak üzere iken pompalı şişesi ve üzerindeki zeytinyağı yazısı ben cezbetti.Dayanamadım aldım.


Kremi yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ve yatmadan önce sürüyorum.Hamilelikle beraber bazı deodorant ve kremlere karşı alerjim oluştu ama bu kremde öyle bir sıkıntı yaşamadım.

İnce bir yapısı var hemen emiliyor.Nemlendirmesinden ben memnun kaldım ama tabi kuru bir cildiniz varsa bu  krem size hafif gelebilir.

İçeriğini merak edenler için doğal zeytinyağı ve E vitamini bulunuyor.Paraben içermiyor.

Fiyatı Bim 4.75TL civarıydı .

Eğer kuru bir cildiniz yoksa ve yoğun kokulardan rahatsız olmuyorsanız siz de bir tane alın derim :) 





23 yorum:

  1. Ben Eyüp sabri Tuncer limon kolonyasina bayılırım. Bu ürünü de merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kolonyası gibi kremide başarılı tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Konu cildimiz ve zeytinyağı ise ben yüzde yüz onaylarım. Zeytinyağı bir mucize, eyüp sabri tuncer kendini kanıtlamış bir marka olduğuna göre bu ürün denenmeyi hakeder. :) sevgilerimle (www.apaydindunyam.blogspot.com.tr)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim için başarılı bir ürün ama tabi cilt tiplerine göre farklılık gösterebilir :)

      Sil
  3. Çocukluğum da en çok duyduğum kolonya ismiydi Rahmetli annem Ankara yıllarımızda mutlaka o kolonyayı kullanırdı.
    kaliteyi mutlaka bu üründe de sağlamışlardır eminim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kolonyası gibi kremi de gayet güzel tavsiye ederim :)

      Sil
    2. kolonyası gibi kremi de gayet güzel tavsiye ederim :)

      Sil
  4. kremi kuru ciltlere iyi gelmezi gerekmez mi neden kuru cilt için önermiyorsunuz ?

    YanıtlaSil
  5. kremlerin sadece kuru ciltlere yönelik olmadığını düşünüyorum :) kuru ciltler için yetersiz kalan bir krem olduğundan önermiyorum. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm tamam o zaman bende bir deneyim o zaman :)

      Sil
  6. Ankara'da otururken hep Eyüp sabri tuncer e giderdik. Rahmetli annem kolonya hep burdan alırdı. Güzel hatırlatma oldu teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Parabensiz olduğunu ve vitaminini bilmiyordum. Bu yayın sayesinde haberdar oldum, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. bana birazcık yoğun geldi kokusu :) ama güzel

      Sil
  9. Nasil pompayi actiniz? ben bozuk mu aldim ya bir turlu acamiyorum

    YanıtlaSil
  10. Pompayi kolay mi actiniz? ben bir turlu acamiyorum. Galiba bozuk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bozuk olabilir belki ben pek zorlanmadım açarken :)

      Sil
    2. pompası başlarına düşsün açamadım kırdım:))

      Sil
  11. bunun pompasını yapanın kafasına pompa düşsün açılmıyo lanet

    YanıtlaSil
  12. pompası çevrilerek acılıo.cok memnun kaldım tavsıye ederım arkadaslar.

    YanıtlaSil
  13. Pompasinda bi sorun yoktu.kuru ciltli olduğum halde pamuk gibi yaptı.memnun kaldığım tek krem

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerlidir