ISLAK KURABİYE

Bugün yine en sevdiğim kurabiyeyi yaptım😊🙈 geçen yaptığımda tarif isteyenler olmuştu 👇👇😙 🍩 125 gram tereyağı 🍩 1 çay bardağı pudra şekeri 🍩1 çay bardağı sıvı yağ 🍩3 yemek kaşığı kakao 🍩3 su bardağı un 🍩1 adet yumurta 🍩1 paket vanilya 🍩 1 paket kabartma tozu Sosu için ; 🍩 1 su bardağı su 🍩 1 su bardağı toz şeker 🍩3 -4 damla limon Ben öncelikle sosu hazırlıyorum ☺ su ve toz şekeri kaynayana kadar karıştırın.kaynamaya başlayınca limonu damlatıp 5dk daha kaynatın. Kurabiyeler için tüm malzemeleri yoğurun.Ceviz büyüklüğünde parçalar alıp yuvarlayıp tepsiye yerleştirin.200 derece fırında 10dk pişirin 👌 fırından çıktığında ilk sıcaklığı geçince( yaklaşık 4 5 dk sonra) sosa batırın 😚 üzerine hindistan cevizi yada fıstık ile süsleyebilirsiniz 😙 . .
Selin Genç (@selininblogu)'in paylaştığı bir gönderi ()

1 yorum:

  1. çok merak ettim tarifinizi, görüntü muhteşem, ellerinize sağlık 😊

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerlidir