Alışveriş: lavashops.com


Uzun zamandır tencere almayı düşünüyordum.Yeni gelin olmanın verdiği acemiliği attığım için kaliteli bir tencere arayışına girdim.
Ve çelik,seramik teflondu derken asıl aradığım  döküm tencere dedim ve döküm tencereler üzerinde araştırma yapmaya başladım.Başta yurtdışından getirtmeyi düşünürken internette lava döküm demirin tencerelerine rastladım.Sitedeki ürünleri inceledikten sonra Eskişehirde büyümüş biri olarak  tencerelerin Eskişehirden geleceğini duyunca güvenim bir kat daha arttı :)

Öncelikle şunu belirtmeliyim ki lava döküm demir çalışanları gerçekten çok ilgililer.Teslimatları çok hızlı.Ürünler sipariş verdiğim gün kargolandılar 3 gün sonra elime geçti .Özenle paketlenmişlerdi.

 Mutfağım kırmızı pembe ağırlıklı olunca 3lü tencere setimi kırmızı aldım.Setin içinde bir yuvarlak derin, oval derin ve tava var.Hepsi birbirinden güzel ve kaliteli.Ama söylemeden geçemeyeceğim aşağıdaki dolaplara yerleştirmek gerekiyor biraz ağır :) Bu üçlü sete  http://www.lavashops.com/Setler adresinden ulaşabilirsiniz.

3'lü sete ek olarak bir de mavi tencereyi çorba yapmak için aldım .Renklerin hepsi birbirinden güzeldi .Bende kırmızıdan farklı olsun diye mavi aldım Renkler canlı insana mutluluk veriyor :)Gelir gelmez yıkayıp iftar yemeğini yapmaya başladım.Benden tavsiye tencere alırken silikon tutacak da almanız.Çünkü sapları da ısınıyor ben almayı unutmuşum.Yemeklerin lezzeti bu tencerelerde gerçekten fark ediyor.
Bu şirin tencereler ve daha birçoğu için http://www.lavashops.com/ adresini ziyaret etmenizi öneririm :)





2 yorum:

Yorumlarınız benim için değerlidir