Temmuz Dondurması



Merhabalar :) Evimi taşıdığım için uzun zamandır yazamamıştım.Bu küçük aradan sonra sizlere iftardan sonra yiyebileceğiniz hafif bir tatlı ile dönmek istedim.Ben buna Temmuz dondurması adını verdim.Siz başka bir isimde verebilirsiniz.Önerilere açığım :)Gelelim tarife :)

Bu sıcak havalarda hem serinletici hemde bol vitaminli meyveli diyeti bozmayacak bir tatlı istiyorsanız bence bu tam size göre .
Malzemeler :
Muz 
Elma
Kivi
Beyaz çikolata
Yağlı kağıt
ve pastacılardan aldığımız süsler(ben internetten getirtiyorum )

Öncelikle muzlarımızı ikiye bölüp elma ve kivilerimizi dilimliyoruz dilerseniz farklı meyvelerde kullanabilirsiniz .
Ardından beyaz çikolatayı mikrodalgada eritiyoruz .Mikrodalga fırınınız  yoksa benmari usulü de eritebilirsiniz.
Erittiğimiz çikolataya meyveleri bandırıp tepsiye serdiğimiz yağlı kağıtın üzerine diziyoruz. Bu sırada süslemek isterseniz süsleyebilirsiniz.Daha sonra süsler üzerine yapışmayacaktır. 

Buzlukta yarım saat beklettikten sonra buzdolabınızın alt kısmına alabilirsiniz.
Elmalılar
Çocuklar için eğlenceli bir dondurma olur diye düşünüyorum:)

Ve son olarak kivililer :)
Afiyet olsun ..
Deneyen arkadaşlar fotoğraflarını selincill@gmail.com adresine atabilirler.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerlidir