Bernardo İndirimi



Evlenecek olanlar için çeyizin biz evliler içinde mutfağımızın en önemli parçalarından biridir yemek takımı.Eskiden büyüklerimiz yemek takımlarını  günlük ve misafirlik diye ayırıp bir de vitrinde sergilerlerdi.Hala bu alışkanlıklar devam ediyor mu bilmem ama ben bu alışkanlıkları pek sevmiyorum.Yani misafir gelecek de takımları çıkarıcam diye beklemiyorum canım istedi mi kullanıyorum tadını çıkarıyorum:)


Bernardo sık sık takip ettiğim ve alışveriş yaptığım en sevdiğim mutfak markalarından biri.Şimdiye kadar Bernardo dan aldığım hiç bir üründen pişman olmadım.Aldıklarım 1 yıldır her gün bulaşık makinesine girmesine rağmen ilk günkü gibi duruyorlar. Bir tek Çatal bıçaklarını denemedim o yüzden yorum yapamam ama denersem deneyimlerimi sizinle paylaşacağım :)

Gelelim asıl habere Bernardo hem evleneceklere bol hediyeli evlilik paketi hazırlamış hem de bayrama özel bir çok üründe yarı fiyat kampanyası düzenlenmiş.Eee bizede bu fırsatları değerlendirmek kalıyor artık :))

Evlilik paketlerine göz atmak ister misiniz ?


Damask yemek takımı bence misafirleriniz için harika bir takım.Yanında bir sürü hediyesi var.Çeyiz hazırlayanlar için harika bir paket fiyatı da çok uygun. Satın almak ve detaylara bakmak isterseniz tık tık :)

Benim gözüme kestirdiğim bir kaç üründe var almayı düşünüyorum :))Patisserie amerikan servisini almayı düşünüyorum diğerleri de sürpriz olsun :))


Çok güzeller değil mi? Sizde mutfağınıza yeni bir şeyler almayı düşünüyor yada çeyiz düzüyorsanız bu fırsatları kaçırmayın derim.Hem hareketli hem de sade her zevke hitap eden ürünler mevcut.

Siz de Bernardo ürünlerini kullanan var mı? Memnun musunuz?


1 yorum:

Yorumlarınız benim için değerlidir