Yağmur Botları - Rain Boots


 Nasılsınız görüşmeyeli ? Umarım herkes iyidir havalar soğudu her yer yağmurlu.Aman kendinize dikkat edin üşütmeyin :) Bu soğuk havalarda illa dışarı çıkacağım yada çıkmam gerek diyorsanız yağmurdan mağdur olmamanız için size yağmur çizmeleri -Rain Bootları önereceğim. Geçtiğimiz yılında modası olan bu rengarenk çizmeler bu senede hükümdarlığını sürdürüyor .Bende sizin için bir kaç yağmur çizmesi örneği seçtim.



Leopar severler için harika bir çizme  E tabi benim içinde öyle ;)


Yeşil severlere yeşil pembe çizme 




tarzımı konuştururum diyenler için çok güzel. ben bulunduğum ilde  bunları pek giyemiyorum. 


ve benim tercihim eğer çok dikkat çekmek istemem diyorsanız bu tam bizlik :))


Vee son olarak kısa yağmur botları. Çizme sevmeyenlere uygun.Piyasada çok güzel renkleri var bence göz atın ;)
Semra hanım'dan gelen çizme modeli :)

Benden bu kadar sizde beğendiğiniz modeller varsa ve yayınlamamı isterseniz  benimle iletişime geçebilirsiniz ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerlidir