JLM Couture 2015 Gelinlik Modelleri


Her genç kızın en güzel hayalidir gelinlik.Hep aklınızda canlandırdığınız bir model olsa da konu seçim yapmaya gelince engin gelinlik denizinde aradığınız gelinliği bulmak oldukça zor.
Bu yazımda sizi JLM Couture gelinlik evinin Jim Hjelm koleksiyonundan harika gelinlik modelleri ile tanıştıracağım.Jim Hjelm koleksiyonu ,
tül, dantel, kurdele gibi detayların en özgün şekli ile kombinlenmiş eşsiz tasarımlarından oluşuyor.
Birlikte inceleyelim.







Ve tasarımcısı ise Hayley Paige.

İzlemek isterseniz :



Siz hangisini beğendiniz?







7 yorum:

  1. Merhaba 6. gelinlik gerçekten çok hoş yazı için teşekkürler takipteyim sizi de bloguma beklerim :)

    http://makeupby-ezgi.blogspot.com.tr/

    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim en kısa zamanda blogunuza uğrayacağım sevgiler :)

      Sil
  2. Merhaba, çok güzel gelinlikler var insanın evlenesi geliyor resmen sırf bu gelinlikleri giymek için :) Ama daha dur bakalım bi mezun ol diyorum kendime ve kendimi durduruyorum :)

    Bu arada blogunu çok beğendim ve takibe aldım, sen de benim bloguma buyurursan ve benim gibi yeni bir blogger'a beni takip ederek destek olursan çok sevinirim :)

    www.aylindensevgilerle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bence de önce mezun ol tut kendini :) blogunu ziyaret edeceğim sevgiler :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerlidir