Hijyende Tek Hareket | Vissmate !


Geçen hafta bugünlerde tanıştım Vissmate ile. Dört farklı seçeneğinin hepsini denedim.


Benim için çamaşır suyu eğer temizlikte kullanacak isem, yoğun kıvamlı olmalı su gibi akıp gitmemeli. Vissmate de aynı istediğim gibi çıktı. En sevdiğim yanı ise kokusu oldu. Alerjim olduğu için ne zaman bu tarz temizleyiciler kullansam öksürük, hapşırık beni esir alıyordu. Vissmate de ise öyle olmadı. İlk kez yoğurt yemeden temizlik yapmanın keyfini çıkardım.

Ben ilk olarak çiçek bahçesini denedim. Mutfak lavabosunda kullandım. Çay ve kahveden oluşan sararmalar hiç beklemeye gerek kalmadan çıktı.

Banyoda ise duş kabinini temizlemek için Vissmate limon gücü kokusunu tercih ettim. Kokusu bir harika. Çamaşır suyu kokusunun yerine  ferah kokular bırakıyor.

Vissmate yoğun kıvamlı çamaşır suyunu her 10 kadından 9'u öneriyormuş. O 9 kişiden biride benim :) Tüm okuyucularıma tavsiye ederim.

Benim favorim : Limon gücü peki sizin ki?

3 yorum:

Yorumlarınız benim için değerlidir