Dekorazon.com

Merhabalar, bu postta size yeni keşfim Dekorazon.com 'dan bahsedeceğim. Uzun süredir neredeyse her alışverişimi internetten yaparım. En çok da ev dekorasyonu alışverişlerimi. Dekorazon.com da bu sitelerden biri. Hızlı kargosu, paketlemeye verilen özen ve her daim destek sunan müşteri hizmetleri ile benim güvenimi çoktan kazandılar bile:)
 İnstagramda paylaştığım sunumlarımda da Dekorazon.com dan ürünler var ;) gelin beraber inceleyelim.



Çok sorulan pembe fincanım ve tabağımın bir de mavi, yeşil ve krem rengi var.
Fincan takımını ; dekorazon.com/fincan linkinden,

Tabak takımını ise ; dekorazon.com/tabaklar linkinden bulabilirsiniz. 

Sizde farklı çeşitler arasından kombinler yapıp, sunumlarınıza renk katabilirsiniz.




3 yorum:

  1. merhaba canım blog keşif etkinliğinden seni takip ediyorum bana da beklerim sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim ayrıca sitemite ziyaret etmenizi bekliyorum
    http://islamguzelahlaktir.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerlidir