Televizyon Sehpası Yenileme



Siyah tv sehpamı evlendiğimiz zamanlarda eşim benden habersiz almış. O gün bügündür ( üstünden 3.5 sene geçti:)) kendisinden kurtulmaya çalışıyordum 😊 vurdum çarptım herşeyi yaptım ama baktım ki sağlam😃 kurtuluş yok kendim yenilemeye karar verdim 🔫🔧


işe ilk olarak boya seçimi ile başladım 🔍 boyalarımı hobimarketim sitesinden satın aldım. Hemen kargoya verdiler .Gayet hızlı ve güvenilir bir site 👍 Paketlemeside çok iyiydi . Boyalarım gelene kadar bende sehpamı bit güzel zımparaladım.



Zımparayı gözünüzde büyütmeyin çok kolay 👍 benimki 1 -1.5 saat sürdü🕐

Bir de boyalara göz atalım😏


benim kurtarıcı boyalarım bunlar 😂 Rich Multi surface 👌 her yüzeye uygulanıyor ve çabucak kuruyor. Büyük beyaz, ve küçük olan siyahı kullandım. Diğeri de su bazlı yarı mat vernik. Beyaz boyam 25 tl küçüklerde 7.5 tl idi.







ilk önce astar boya hazırlayıp boyadım.Boyamızı astar yapmak için 3/2 oranında su katmamız yeterli.Bir kat astar attıktan sonra 24 saat bekledim ve üzerine 2 kat su katılmamış boya ile boyadım 💪 


yurtdışından beğendiğim bir kulp vardı onlardan siparis verdim üçü 4 tl filan tuttu onlar gelene kadar da kendi kulplarımı siyaha boyayıp yarım saat fırınladım.
bir tek ayak siparişim kaldı en kısa sürede ayaklarını da takacağım 😊

Toplamda 50 TL ye yepyeni tam da istediğim gibi tv sehpam oldu 💛

yeni postta görüşmek üzere 👏

instagramdan beni takip etmeyi unutmayın 💗 @selininblogu






4 yorum:

  1. Zımpara yapılinca pütürlük olmuyor mu zımpara yapmasak olmaz mı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zımpara atmadanda boyanıyor elbet ama bukadar sağlam olmuyor :) ince zımpara kullanırsanız pütür olmuyor boyada iyi tutunuyor

      Sil

Yorumlarınız benim için değerlidir