Mutfak Masa Takımı Yenileme



Bir ara İstanbul desenli takımlar ne modaydı değil mi 😃 Ben de bundan 3 sene önce istanbul desenli stor perde ve mutfak masa takımı almıştım. Zamanla sıkılmaya başladım. Yeni bir masa takımı almak için en az 10 sene filan beklemem lazımdı 😃 Tv ünitesindeki başarımdan sonra gelen cesaretle ve bi anlık delilikle deri takımı boyamaya karar verdim.


Karar verdim vermesine ama gecenin bi yarısı olduğu için elimdeki renklerde sınırlı olunca bankın rengi 3 kere değişti.😆


ilk hali 


bu da ikinci hali😃
bu rengi koyu gelince pembeye boyadım. Ama pembe de hoşuma gitmedi. Tekrar maviye booyamaya karar verdim.

Boyarken Rich multisurface boya kullandım.







bu da son hali :) maviyi elde edebilmek için beyazın içine okyanus ve ege mavisi kattım.

deri yüzeyleri boyarken dikkat edilmesi gereken ilk katı 3/2 oranında sulandırmak. Ben ilk kat boyayı attıktan sonra en az 12 saat bekliyorum. Aksi takdirde 2. katı attğınızda boya nemi hapsedeceği için zamanla kabarma ve soyulmalar olur.

eğer oturacağınız deriyi boyayacaksanız en az 2 kat vernik atmalısınız 👍

perdemi de kendim diktim . fiyonk Nil Azra'nın küçülen tokası 😃





2 yorum:

  1. Merhaba ;

    Bloğunuzu ilgi ile takip ediyorum. Çok faydalı içerikler paylaşıyorsunuz. Bloğunuz'dan para kazanmak için %50 Komisyon ile İnstaKitap Setine Satış Ortağı Olabileceğinizi Biliyor Musunuz ? https://goo.gl/iLiflK

    İnstakitap İnstagram üzerinden para kazanmanın kitabı para kazanmanın tüm metotları, butik açmak, satış yapmak, takipçi artırmak, 4 ayrı kazanç metodu.
    Herkese hitap eden yöntemler, sürekli güncellenen tedarikçiler, hepsi 3'lü kitap setinde. Sitemize gelen 100 ziyaretçiden 1'i sipariş veriyor.

    Sizi de satış ortaklarımız arasında görmekten memnuniyet duyarız.

    YanıtlaSil
  2. Acaba servis sehpalarını nasıl bayorız

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerlidir