En İyi Yardımcım: Beko EKMAKER



Sizi yardımcımla tanıştarayım Beko-ekmaker Ekmek yapma makinesi.Eşimin yoğun ısrarı üzerine aldığımız ve benim başlarda hiç istemediğim ekmekar şimdi mutfakta en büyük yardımcım oldu.
İstediğim her çeşit ekmeği yapabiliyorum.12 ayrı programı var .Köy ekmeğinden tutun kepekli ekmek , sandviç ekmeğinizi bile artık evde yapmanız mümkün.Dilerseniz hamuru ekmakere hazırlatabilir , reçel yada kek de yapabilirsiniz. Kekleri güzel oluyor fakat reçeli henüz denemedim.
Ekmakerin en sevdiğim yanlarından biri de 13 saate kadar programlanabilmesi. Sabah kahvaltıda sıcak ekmek istiyorsanız ekmaker tam da size göre :) Aksilik ya elektrik kesilirse hiç korkmayın ekmaker hafızası da iyi :) Kaldığı yerden devam ediyor.
Gelelim ekmeğin tadına.Bu aslında tamamen size bağlı.Beko ekmakerin yanında birde kullanım kitapçığı veriliyor.Ben ilk başlarda kitaba göre yaptığım tarifleri zamanla kendim damak tadımıza göre uyarladım .Kitapçıktaki tariflerle başlayarak ekmeklerinizi kendinize göre yapmanız mümkün :)

Fiyatına gelince daha uygun fiyatlı olan ürünlerde vardır elbet ama ben Beko Ekmaker Ekmek yapma makinesinin performansına göre fiyatını uygun buluyorum.
Size kahvaltılarda severek yediğim tarifi vererek yazımı sonlandırıyorum.

Çikolatalı ekmek tarifi ölçüleri

1 su bardağı su
1 su bardağından 1 parmak eksik süt
1 yemek kaşığı sıvı yağ 
3,5 su bardağı un 
yarım paket kuru maya (1 büyük ölçü kaşığı)
1 tatlı kaşığı şeker
1 çay kaşığı tuz 
nutella

tarifi aynı ekmek yapar gibi yapıp makinemiz malzeme konması için uyarı verdiğinde istediğimiz kadar nutella koyuyoruz.( Ben 2 yemek kaşığı koyuyorum)

Afiyet olsun ..




2 yorum:

  1. ya benmde almak istediğim ama alıp almamak arasında kaldığım bir ürün kendisi memnun musun ?

    YanıtlaSil
  2. canım bnde başlarda çok kararsızdım ama aldığıma hiç pişman olmadım pizza hamuru bile hazırlıyorum :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerlidir