Mutfak | Finish Quantum Deneyimi

Bulaşık makinelerimiz olmasa naparmışız kim bilir ? En güzel buluşlardan biri değil mi hanımlar :) Her birimizin evinde farklı markalarda da olsa bulaşık makineleri var .Peki sizce sadece makineniniz mi bulaşıkları yıkayan tertemiz yapan? Bence kullandığımız deterjanlarında hem bulaşıklarımızın temizliği hem makinemizin performansı açısından önemi büyük.

Ben bulaşık makinemde ilk günden beri tablet deterjan kullandım.Tablet deterjanları sağlıksız bulanlarda oluyormuş çevremizden duyuyoruz. Ama ben şimdiye kadar hiç sakıncasını görmedim.Kullanımı kolay at makineye gitsin . Bir de şimdi jel kapsüller çıktı. Elimize aldığımızda yumuşacık bir his veren kapsüller daha çabuk çözünerek makinenizin performansınıda artırıyor. 

Açıkçası ben uzun zamandır Fairy Platinum kullanıyordum hatta Fairy gibisi yok diyordum .2 gün önce Finishten bir paket geldi ve açtığımda Quantum ile tanıştıktan sonra fikirlerim değişmeye başladı .


Şimdi iki markayı karşılaştırmaya filan kalkışmayacağım.Ama şunu söyleyebilirim ki Finish adı gibi deterjanını ilerleterek son noktayı koymuş :) Bir de benim gibi çamaşır suyu kokusunu sevenler varsa bence mutlaka denesin. Tabi çamaşır suyu demişken bulaşıklarınız yıkandıktan sonra kötü bir koku kalacağı hissine kapılmayın çünkü bulaşıklarınız yıkandıktan sonra mis gibi limon kokuyor.  Çamaşır suyu katkısını sadece kapsülleri elinize aldığınızda fark edebiliyorsunuz bir de ışıl ışıl bardaklarınız da :) Bana bir de makine kokusu göndermişler fakat henüz denemedim.Eskisi bitince takmayı düşünüyorum .Fiyatına gelince bence bu kaliteye Finish Quantum'un fiyatı çok uygun. Ben Finishi sevdim ve kullanmayı da düşünüyorum peki siz makinenizde hangi deterjanı kullanıyorsunuz?Önerilerinizi bekliyorum ..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerlidir