Bir Kevgir Hikayesi


Kevgir süzgeç ne dersek diyelim benim mutfakta vazgeçilmezim :) Eskiyen hiçbir şeyi atmayı sevmem.Boyarım , keserim ,çizerim.Baktım ki olmuyor o zaman çöpe atarım.Hem tatlı bir uğraş hem de elimdeki malzemeleri değerlendirme imkanı bulurum.


Aslında hazır olarak kevgir yada süzgeç (söylemesi size kalmış :) avizeler satılıyor. Bence çokca paralar verip almanıza gerek yok evde kullandığınız eskimiş kevgir , tava , çaydanlık yada vazo hepsini değerlendirebilir evinizin havasını değiştirebilirsiniz.





Farklı bir sarkıt yapmak isterseniz işte size fırsat.Tek gereken kevgir matkap ve bir duyu :) İsterseniz sprey boya ile istediğiniz renge boyayabilirsiniz.

İşte bir kaç örnek ;




Saksılarda toprak dışarı akar diye düşünüyorum ama deneyen varsa bana yazsın ;)






1 yorum:

  1. Merhaba takipteyim, bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerlidir