İnstagramda Bu Hafta


Geçtiğimiz hafta instagram ve blogu biraz ihmal ettim.Reklam çalışmaları ve bir de üzerine hamilelik bulantıları eklenince uzak kalmak zorunda kaldım.Bu süreçte beni merak edip dm'den yazanlar ve mail atanlar oldu , elimden geldiğince cevaplamaya çalışıyorum.İlginiz için her birinize teşekkür ederim :)



Hamileliğimin ilk haftalarında diyetisyene gidip kendime bir liste hazırlattım.Tabi bu listenin başını kahvaltı çekiyor.her öğün için bir saat belirledik. Böylece çok acıkmıyorum :) Kahvaltımı hergün aynı saatte yapmaya dikkat ediyorum.


  • Tabak : Keremika
  • Minik şeker kovası : renklisipariş.com
  • Bardak : Porland
  • Çatal bıçak: Schafer



Bu hafta bol bol milkshake içtim :) Tarifini okumak için tık tık :) Kahve , ice tea ve colanın yerini artık sıkma meyve suları ve süt ürünleri aldı.


Geçen haftalarda fotoğrafımın çalınmasının ardından aklıma geldikçe adımı etiketlemeye başladım.Bu karede bir eksik var acaba ne ? :))


  • Mug : Bernardo
  • Kahvaltılıklar: Markafoni


Ve son olarak sizlerle hamileliğimi paylaştığım fotoğraf :) 
Yorumlarınızı tek tek okudum.Güzel dilekleriniz beni çok mutlu etti. Burdan hepinizi kocaman öpüyorum :*
Görüşmek üzere ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerlidir