Hediyeleşme Etkinliği 5 | Bahar Konsepti





Son haftalarda etkinliğin tekrar ne zaman başlayacağı konusunda bolca mail aldım.Aslında arayı bu kadar açmayı ben de düşünmüyordum :) Son etkinliğimizle birlikte katılımcıların sayısı 98 i buldu.Her etkinlikte katılımcı sayımızın artması beni de çok mutlu etti.Bu etkinliğimizde inşallah bol katılımlı olur diyorum ve şartlara geçiyorum.


Malum bahar geldi  her yer yemyeşil :) Bu etkinliğimizinde şartı yeşil veya sarı. Yani kutumuza yine istediklerimizi koyuyoruz ama yeşil veya sarı bir obje olmak şartı ile ;)İster yeşil bir bileklik ister yeşil bir çorap yada yeşil bir mum..Orası size kalmış :)

Katılmak isteyen arkadaşlarımız selininblogu@hotmail.com adresine kargo bilgilerini atabilirler.Blogger arkadaşlarımız blog adreslerinide eklemeyi unutmasınlar ;)

Bundan önceki 4 etkinliğimizde olduğu gibi gönderim tarihlerine dikkat ediyoruz.Kargolarımızı da kendimiz ödüyoruz.

Etkinliğe son başvuru tarihi :14Mayıs2015

Kargo Gönderim tarihlerini sonuçlarla birlikte blogdan duyuracağım.

instagram: @selininblogu

facebook :diycraftturkey

2 yorum:

  1. Benim bilgilerim duruyor mu sizde bilemiyorum ama ben karılmak istiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım tekrar gönderirsen çok memnun olurum bulamadım da :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerlidir