Bu Banyolar Çok Şirin !


Yurt dışından alışveriş yapmayı seviyorum.Banyom için yeni bir takım almaya karar verdiğimden beri farklı siteler dolaştım.Yabancı alışveriş siteleri arasında ordan oraya sürüklenirken kendimi romapri de buldum.Harika tasarımları olan bir site.Tabi dili çince olduğu için gezinmek biraz zor oldu.Başta koltuk takımlarına bakıyordum uzun uğraşlar sonunda banyo takımlarını da buldum.Ben özellikle cupcake hastası olduğumdan cupcakeli takımı çok beğendim.











Sizde bakmak isterseniz;

6 yorum:

  1. Bayıldımmm yaa. çok ciciler. Turtalıya vuruldumm

    YanıtlaSil
  2. alışveriş yapabildiniz mi?

    YanıtlaSil
  3. Offf bunlar ne güzel klozet takımları böyle :)) Hepsi harika, hepsinden istiyorummm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de her birine bayıldım sitede çok daha fazlası var :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerlidir