Yatak Odalarında Değişiklik Zamanı !


Günümüzde hemen hemen tüm evlerin dekorasyonu biz kadınlara ait.Duvarların renginden , eşyaların seçimine kadar bir çok görevi üstleniyoruz.Bir dergide okumuştum kadınların evlerini dekore ederken en çok zorlandığı ve dolayısıyla göz ardı ettikleri oda yatak odasıymış.Günde en az 8 saatimizi geçirdiğimiz ve güne başladığımız odanın dekorasyonu göz ardı edilmeli mi ? Bence tam aksi olmalı.Ufak değişikliklerle sizde odanızı değiştirebilir,kendi tarzını yansıtabilirsiniz.Ben mobilyaların yerleri ve perdeleri değiştirerek başladım bile:)












4 yorum:

  1. Ahhh ahh öncelikle bu büyüklükte odaları bulmak lazım içi illaki yenilenir.:)) çok güzeller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman en kısa zamanda küçük odalar için de dekor önerileri paylaşmalıyım :) teşekkürler

      Sil
  2. ilk fotoğraf ne kadar iç açıcı bayıldım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sarının yeri başkadır benim için :) teşekkürler

      Sil

Yorumlarınız benim için değerlidir