Moda | Setrms Giyim


Selam blogcanlar :) Bugün size yeni keşfim Setrms ' den bahsedeceğim.Bilindiği üzere tesettür giyimde en çok pardösüler tercih ediliyor.Bir çok marka farklı tasarımlar üzerine çalışarak her sezon yeni modellerini görücüye çıkartıyorlar.En çok beğenilen markalardan biri olan sektörün lider firmalarından Setrms bu sezon da yeni kreasyonlarıyla modayı takip eden bayanlara şık olma fırsatını sunuyor. Online alışveriş sitesi ile yapmış olduğu çalışmaları ve kalitesini bizlerle buluşturuyor .



İnternetten alışverişe gelince bir çoğunuzun online alışverişte endişe duyduğunu biliyorum.Setrms marka olarak gereğini yapmış ve güvenli bir ödeme sistemi kurmuş.Ödeme aşamasında verdiğiniz bilgiler tamamen tedbir ve güvenlik amaçlı.Ama siz ben aldıklarım kapıya gelsin öyle ödeme yapayım yada kart kullanmıyorum nakit ödeme yapacağım derseniz kapıda ödeme seçeneğide mümkün. Ürünüzü sepete ekledikten sonra satın alırken kapıda ödeme seçeneğini seçmeniz yeterli :)


Setrms markasının sunduğu avantajlardan biri de 100 Tl üzeri alışverişlerde kargonun ücretsiz olması. Ayrıca 300 Tl üzeri alışverişlerinizde de firma ipek eşarp hediye gönderiyor. Yurt dışında yaşayan moda takipçileri de unutulmamış Setrms bir çok firmanın yapmadığını yapıyor.Yani yurtdışına da gönderim var. Ee daha ne olsun dimi :)) 
Bu aralar pardösüler de indirim var siteye bir uğrayın derim :) Ben de sizler için beğendiğim bir kaç kombin seçtim gelin bakalım.


Bu kırmızı pardösü benim çok hoşuma gitti.Eğer tesettürlü bir bayan olsaydım ilk bunu eklerdim sepetime :) Altına siyah yada lacivert bir pantolon ile şık bir kombin yaratabilirsiniz. Fiyatıda oldukça uygun :))


Kırmızı pardesüye siyah bir çanta iyi gider değil mi ? 



Abiye elbise ye bayıldım rengi ve modeli çok hoş :)


Ve son olarak bu sax rengi şık tunik ile bitiriyorum.Daha bir çok güzel ürünler var 
Siz de daha fazlasına www.e-setrms.com dan ulaşabilirsiniz.

Sevgiyle kalın..












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerlidir