Hediyeleşme Etkinliği 3. kez düzenleniyor !


Önceki 2 etkinliğimizde hem bloggerlarımız tanıştı hem de güzel sürprizlerle birbirimizi şaşırtıp mutlu olduk.İkinci etkinlikten sonra etkinliği kaçıranlardan birçok mail aldım :) İlginiz beni çok mutlu etti ve 3. etkinliği başlatmaya karar verdim.Yeni yılda yeni hediyelerle mutlu olalım diye :) Etkinliğimiz artık gelenekselleşmeye başladı değil mi?

Bir önceki etkinlikte gizemleyenibaslangiclar blog ile eşleşmiştim.Sevgili Gizem'cim bana çok tatlı hediyeler göndermiş.Gelin önce bu tatlı pakete bakalım sonrada etkinlik şartlarından bahsedelim ;)




Kokulu taşlar paketimi mis gibi kokutmuştu.Kokulu taşlara instagram.com/mishayaller den ulaşabilirsiniz.Gizem'e tekrardan teşekkür ediyorum:)

Ve hediyeleşme etkinliği şartları :

İsteyen tüm bloggerlar katılabilir.

Paket için sınır yok size bıraktım sizin hayal gücünüze kalmış .Kargomuzu da kendimiz ödüyoruz.Katılımlar birebir olacaktır ama ben 2 kişiyle eşleşmek istiyorum 2 kişiye hediye gönderirim 2 kişi de bana hediye göndersin derseniz siz bilirsiniz.Mail de not düşmeyi unutmayın :)

Katılmak isteyen blogger arkadaşlarım bana selininblogu@hotmail.com adresine mail atabilirler.


Katılım için son gün 19 Ocak.Eşleşmeleri hem buradan hem de mail yolu ile sizlere ileteceğim.

Bol katılımlı bir etkinlik olması dileğiyle ..