Bir Akşam Yemeği | Kabak Tart


Evde bir kabak ve bir patatesiniz varsa sizde bu nefis tadı deneyebilirsiniz.Yapımı 10 dk dan az sürüyor.Çalışmaya ilk başladığım zamanlarda kısıtlı bir zamanda keşfetmiştim bu tarifi.Tamamen uydurma usulüydü.Elimde ne varsa onu kullandım.Zamanla en sevdiğimiz tatlardan biri oldu :)


Malzemeler

1 büyük kabak
1 büyük patates
250 gr kıyma
Kaşar peyniri
Tuz Karabiber





Öncelikle kabağımızı dilimleyip yağlı kağıt serdiğimiz tart tepsimize yerleştiriyoruz. Üzerine 250 gr kıymamızı serpiyoruz.Kabaklarımızı ve kıymamızı iyice tuzlayıp Baharatlarla çeşnilendirdikten sonra fırında 10 dk pişiriyoruz.Ardından çıkartıp patateslerle üzerini kapatıyoruz.

200 derece fırında 30 dk pişiriyoruz.
Son 5dk üzerine ve kalan boşluklara kaşar peynirimizi rendeleyip fırına sürüyoruz.


Fırından çıktıktan sonra biraz soğutup (kaşar peyniri kendine gelene kadar ) dilimliyoruz.

Dilerseniz içine domates de koyabilirsiniz.Ben reflüm olduğu için kullanmadım.
Afiyet olsun ..

2 yorum:

Yorumlarınız benim için değerlidir