Hediyeleşme Etkinliği 4 | Pembe Aşkına


Şimdiye kadar 78 kişinin hediyeleştiği hediyeleşme etkinliğimiz 4.kez başlıyor :) Bir önceki etkinliklerde herhangi bir sınır olmaksızın hediyelerimizi gönderiyorduk.Bu defa bu aya özel renkli bir şart koymaya karar verdim:)

Gelin önce 3.Etkinlik den bana gelen hediyelere bakalım :) Sonra da şartları konuşalım.



Bir önceki etkinliğimizde ben 2 arkadaşımızla eşleştim.Bu hediyelerim Sevgili azbirazgozde blog sahibi Gözde'den geldi.Gözde'cim mutfağa olan düşkünlüğümü farketmiş olmalı ;) Kendisine buradan tekrar teşekkür ederim ;)


Diğer arkadaşım ise Sevgili Ebru ebruli1907.blog idi. Bu güzellikler için Ebru hanıma da tekrar teşekkür ederim.Artık kendi adıma özel bir kahve fincanım var :) Ve birde saçımı topladığımda takabileceğim şapkam ;)

4. Etkinliğimizin en önemli kuralı paketiniz de pembe bir nesne olması.Artık ne olduğu size kalmış :)Örneğin pembe bir mum , pembe bir ruj ,pembe bir tepsi yada pembe olan herhangi bir obje. Tüm paket değil sadece bir nesnenin pembe olması yeterli ;)

Diğer etkinliklerimizde olduğu gibi bu etkinliğimizde de kargo ücretini kendimiz ödeyip gönderiyoruz.

İsteyen herkes etkinliğimize katılabilir.

Katılmak için ad soyad ve adres bilgilerinizi selininblogu@hotmail.com adresine göndermeniz yeterli. ( iletişim bilgilerinizi sadece eşleştiğiniz arkadaşınızla paylaşacağım.)

Son katılım : 28.Şubat






Bol katılımlı olması dileğiyle ;)




8 yorum:

  1. evet kesinlikle farkettim:) tekrar güzel günlerde kullanmanız dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  2. ben de varim :) ayca sekerci oalrak mail attim :)

    YanıtlaSil
  3. bu çekilişi kaçırdım bir dahakine bende varım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süreyi uzattık dilerseniz katılabilirsiniz ;)

      Sil
    2. süper :) hemen bilgilerimi yolluyorum :)

      Sil
    3. Aylin Ülgenay adına mail attım :)

      Sil
  4. Canım merhaba. Benide eklermisin?? Bilgilerim sende mevcut ama gerekirse yeniden yollarım:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerlidir