Sevgililer Günü Yemek Tarifleri | Domates Çorbası


Sevgililer gününü evde geçirmeyi düşünenler için bir önceki yazımda birkaç öneride bulunmuştum.Domates çorbası ve pizza hakkında bir çok mail aldım.Domates çorbası hem basit ve zaman almayan çorba hem de kırmızı olduğu için ben bu özel güne çok yakıştırıyorum :)

Malzemeler

4-5 domates

5 su bardağı su 

1 su bardağı süt

2 çorba kaşığı salça ( normalde koymam ama kırmızı rengi alması için gerekli)

1 çorba kaşığı un

1 çorba kaşığı sıvı yağ 

tuz 

Yapılışı






Öncelikle domateslerimizin kabuklarını soyup robottan geçiriyoruz.Ardından tencerede yağ ile unu kavuruyoruz.Üzerine domateslerimizi ekleyip bir iki çeviriyoruz.Üzerine suyumuzu ekleyip kaynatıyoruz.Ateşten almadan önce sütümüzü ekliyoruz.

Son olarak süslemek için krema kullanıyoruz ..

Krema bulamam diyen arkadaşlar krema torbasına 1-2 çorba şaşığı krem peynir koyarak üzerine kalp şeklini verebilirsiniz ;))

Sizinde sevgililer günü için tarifleriniz veya önerileriniz varsa bana mail atabilir , blogumda yayınlatabilirsiniz ;)


Sevgilerle
             Selin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerlidir