Ben Geldim !


Selamlar ! Yaklaşık 1.5 ay olmuş yazmayalı. Bu süre içerisinde bir çok mail aldım. Kimi maillerde instagramda paylaştıklarımdan tarifler istendi kimisi de artık yazmayı bıraktım diye düşünüldüğünden sitem doluydu :)


Blogumu açalı tam 1 yıl oldu. Hemen hemen her hafta post giriyordum ama hamileliğimle birlikte biraz arka plana atmak zorunda kaldım. İşte bulantılar, baş dönmeleri filan..Neyse bunları geride bırakalım artık buradayımm :))

Bebek hazırlıkları tüm hızıyla devam ediyor bir kaç ihtiyaç dışında neredeyse tüm eksiklikler tamamlandı. Miniğimle kavuşmamıza da 3 ay kaldı.

Şimdilik ben den bu kadar. Önümüzdeki günlerde yeni postlar da ayrıntılarla görüşmek üzere ;)

2 yorum:

  1. hoşgeldin canım. miniğinle sağlıkla buluş inş.

    YanıtlaSil
  2. Selin Merhaba,
    Allah hayırlısıyla sağlıkla, bir avazda kucağınıza almayı nasip etsin. İnsan yakından yüz yüze tanımasa da araya zaman girince merak ediyor, özlüyor. Ne mutlu ki güzel haberler ile dönüyorsunuz. İnşallah doğdu haberini yazan yazınızı da sizden okuyacağız.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerlidir