Etkinlik | Trnd ile Bepanthol Krem Cilt Bakım Projesi


Bir kaç hafta önce Trnd tarafından bir mail geldi. 1000 kişilik bir proje başlatılmıştı. Bende bu projeye katıldım. Böyle bir projeyi kaçırmak olmazdı elbette :)


Kısa bir süre sonra kargom bana ulaştı. Bide ne göreyim içinde bir sürü krem :) Broşürler.. Açıkçası bu kadarını beklemiyordum.

Paketimden 1 tane büyük boy 100 ml Bepanthol Krem, 40 tane de eşe dosta denetmem için 3.5 ml krem geldi.

Bepanthol Krem hakkındaki düşüncelerime gelirsek, ben daha önce kış mevsiminde kuruyan cildim için kullanmıştım. Bir kere de güneş yanıklarım için :)

Şimdilerde ise şiştikçe şişen göbişime sürüyorum. Bir çoğunuz biliyorsunuz hamileliğimin 6.ayını geride bıraktım. Göbeğim büyüdükçe kaşıntılar da artıyor. Şimdilik hiç çatlağım olmadı, son aylarda da olur mu bilmem :) Ama kaşıntılara Bepanthol Krem çok iyi geliyor benden söylemesi ;)

Ben bu projeye dahil olduğum için çok mutluyum. Siz de Trnd 'e üye olup projelere katılabilirsiniz ;)

#BepantholleGücünüGöster

6 yorum:

  1. Oy oy oy bu ne :)) Güle güle kullanın. Hamilelikte işe yaradığını ben de duymuştum hamiş arkadaşımdan. Ufak kutular da ne şirinmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi ama :) bende ufak kutuları daha çok sevdim :)

      Sil
  2. böyle bi etkinliğin içinde bende olmak isterdim şanslısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bence sende üye ol Trnd'e bir daha ki etkinlikte beraber oluruz :)

      Sil
  3. Bende seçildim ve bayıldım çok özenliydi paket :) Blogunu takibe aldım bende beklerim sevgiler :) http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. paketin özenli olması benimde çok dikkatimi çekti :) en kısa zamanda blogunu ziyaret edeceğim canım sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerlidir