Palmolive ile Kahve Hazzı


Ben tek bir duş jeline bağlı kalamayanlardanım. Mutlaka değişik kokuları da denemek istiyorum. O yüzden de her ay farklı bir marka ve farklı kokulara yöneliyorum. Tabi vazgeçemediğim kokularda var bunlardan biri Hindistan cevizi. Diğeri de kahve kokusu :)


Kahvesiz tek bir gün geçiremeyen ben banyo keyfime de kahve kokusunu kattım. Palmolive'in bu ürünü ne zaman çıktı bilmiyorum. Ben yeni tanışanlardanım. Malum bulunduğum ilde bazı şeyler geç geliyor.

Duş jeline gelince kapağını açtığınız an yoğun kahve kokusunu alıyorsunuz. İçindeki kahve çekirdeği taneciklerinin teninizde bıraktığı hissi hiç söylemiyorum bile :) İçeriğinde sabun olmadığından cildinizi de kurutmuyor, nemlendiriyor.

Ben Palmolive kahve hazzı duş jelini çok sevdim. Benim gibi kahve tutkunu iseniz banyonuzda mutlaka bulunmalı:) 


4 yorum:

  1. Kahve kokulu olunca ben kahve yanı olarak mest olmuştum bu palmolive'e... Ama sana bir sır vereyim mi, daha sonra yves rocher'in kahveli duş jelini keşfettim. Mutlaka mağazada git ve o muhteşem kokuyu kokla, nolur... Bak bunu özlellikle rica ediyorum çünkü kahve kokusu sever olarak ne düşüneceğini çok merak ediyorum. Kahve bahçesine dalmışsın gibi bir koku. Bak valla reklam değil bu dediğim, kendi şahsi fikrim. Üstelik yves rocher firmasıyla kavgalı olduğum halde söylüyorum bunu :))) Sipariş konusunda sorun yaşamıştım da biraz çıkışmıştım onlara, neyse... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burda bulamam belki ama bu hafta Ankara'ya gideceğim bulursam alayım hemen :)

      Sil
  2. kahve sever olarak ben bu ürünü çok tuttum :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerlidir