Hediyeleşme Etkinliği Hakkında



Etkinliğimizin eşleşmeleri belli oldu.Katılım yapan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim :) Lafı uzatmadan kim kime çıkmış hemen yazıyorum.Bu arada gün içerisinde maillerinizi kontrol etmeyi unutmayın size çıkan arkadaşınızın adresini de göndereceğim.Adresi gelmeyen olursa bana mail atsın mutlaka :))Katılım yapanların sayısı çift sayı olmayınca etkinliğe bende dahil oldum :) Çok da iyi oldu hediyelerimi hazırlamaya başlamıştım bile :)) Eşleşmeleri çekiliş ile belirledim .Hediye gönderimi ile ilgili şartlara buradan ulaşabilirsiniz. Hediyelerin gönderim tarihi 28 kasım 5 aralık :) Fotoğrafları bana mail atarsanız seve seve yayınlarım :)




sonuçlar 

İlke Tüfekçi - Gözde Kılıç 

Şule Çekiç - Arzu Karan

Rabia Demir -Simge Çetin

Müge Demir -Özlem Alkan

Hande Gezici - Elif Zeynep Kutlu

Bensu Can - Berna Uslu

Hatice Keskin - Başak Erdoğan

Gizem Nadir - Selin Genç 

Damla Yöntem - Ecrin Kınacı

Çiğdem Keskin -Nalan Öz

Ayşe Atak - Emine Bilici

Serap Korkmaz - Bahar Şahin

Eveeet bu kadar :)) Herkese hayırlı olsun :)


2 yorum:

  1. etkinliğiniz devam ediyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba 3.Etkinliğimiz sona erdi fakat 14 şubattan sonra 4.etkinliğimiz başlayacaktır.
      Sevgilerle.

      Sil

Yorumlarınız benim için değerlidir