Aliexpress Alışverişi


4-5 senedir her ay aliexpress den alışveriş yapar kıyafet , ayakkabı , ıvır zıvır ne varsa alırım.Şimdiye kadar hiç makyaj malzemesi almamıştım.Bu ay denemek için kendime dudak balmı ve eyeliner aldım.Satın aldıktan 17 gün sonra kargom ptt ile bana ulaştı.



Dudak balmı kullanmayı pek sevmem.Ama bu balmın dış görünüşü beni çok etkiledi.Sizce de çok şirin değil mi? Nemlendirmesi gayet iyi.Tatlı bir kokusu ve hafif de pembe rengi var.
Fiyatı da kendisi gibi şirin : 3.5 $ civarı


Gelelim eyelinere. Şu ana kadar bir çok eyeliner denedim.Eyeliner sürme özürlü olduğumdan hiçbir eyelinerimi bitiremedim:) Genellikle eyeliner yerine göz kalemi kullanırdım ama bu eyeliner dan sonra göz kalemini bıraktım.Fırçası muhteşem sürmesi çok kolay.Sudan etkilenmiyor.Bu eyelinerimi 5 $ a aldım.Yaklaşık 11-12 tl :)




1 yorum:

  1. Aliexpressten bir kez alisveris yaptm. Telefon kilifiydi geldi.sıkıntı yaşanan durumlar oluyor mu

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerlidir