Selin'den Magnolia Tarifi


Bir önceki yazımda kalpli pasta tarifimden bahsetmiştim. Ordan artan keki de buzluğa atıp daha sonra kullanırım diye düşünmüştüm.Dün artan kekleri çıkartıp magnolia yapmaya karar verdim.Gelelim tarife ;



Malzemeler 

3,5 su bardağı süt
2 yemek kaşığı un
2 yemek kaşığı nişasta
6 yemek kaşığı şeker 
1 paket Vanilya
1 poşet krem şanti
1 yumurta sarısı
Bisküvi yada bayat kek


Krem şanti ve bisküvi hariç tüm malzemeleri tencerede  karıştırıp ateşe alıyoruz.Kaynamaya başlayınca 1-2 fokurdadıkdan sonra soğumaya bırakıyoruz.Soğuduğunda içine krem şantiyi katıp 3-4 dk çırpıyoruz.
Ben bardaklara 2 kaşık kek , 2 kaşık krema şeklinde koydum.Bisküvileri koyduğum bardaklar büyük olduğundan 3 kaşık bisküvi , 3 kaşık krema koydum.


Ara katlara muz , çilek de koyabilirsiniz.Ben fındık ve damla çikolata tercih ettim.Son olarak servis etmeden önce 30 dk buzdolabında bekletirseniz çok daha güzel olur ;)
Afiyet olsun..

Video için :instagram hesabımı ziyaret edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerlidir