1 Çilek 2 Tasarım


Çilek sevmeyen var mıdır bilmem ama benim favori meyvelerimden biri :) Vazgeçilmez tatlardan biri olan çilek bol miktarda fosfor ve demir içeriyormuş.Ama ben sadece rengi kokusu ve tadı ile ilgileniyorum :) Çilek hem tatlılara çok yakışıyor hem de görüntüsü ile ayrı bir güzellik katıyor.Bu postta sizlere çilekli 2 tatlıdan bahsedeceğim ;)


İlki çilekli pasta.ben sadece süsleme kısmını anlatacağım.Çilek ile süsleme yaparken dikkat etmemiz gereken ilk nokta çileklerimizin tamamen kuru olması.Aksi takdirde buzdolabına koyduğunuzda pastanızın üzerinden akan kırmızılıklar görebilirsiniz.Ayrıca kaş göz çizmeden önce hazırladığınız kremalı çilekleri 15 dk buzdolabında soğutmanız faydalı olacaktır.

Çilek ağacı :) Lezzetlimi lezzetli.Çilek ağacınızı yaparken çileklerinizi kartona saplayabileceğiniz gibi külah üzerine de yapabilirsiniz.Ben ilk külah ile denedim boyu biraz küçük yapmasıda zor oluyor çünkü külahınız kırıldı. Çilekleri tutturmak için kürdan kullanabilir ayrıca çikolata yada krema ile süsleyebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerlidir