Hediyeleşme etkinliği sonuçları


Hediyeleşme etkinliğine katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim.Kaçıranlar için 4. hediyeleşme etkinliğimiz şubat ayında tekrar başlayacak.İlk 2 etkinliğimiz sorunsuz geçmişti.Bu defa katılım başvurusu yapan ama 1 hafta önceden adresleri istememe rağmen adres bilgilerini göndermeyen arkadaşlar oldu.Bu yüzden sonuçları için sizleri beklettim.Bu arada 4.etkinliğimize katılmak isteyenler olursa katılımlar başladı ( şu ana kadar 3 kişi oldu ) bana mail atabilirsiniz.Gelelim sonuçlara :) Unutmadan kargo ücretlerini kendimiz ödüyoruz ;)


Yaren Kızılcık - Sebahat Gürler
Merve Yıldız - Erina Hakkinen
Melek Şentürk -Rezzan Kuyumcu
Gözde Kılıç - Gamze Osal
Burcu Keskinoğlu - Figen Doğan
İrem Baş - Benan Yıldız
Ebru Benson -Selin Genç

Hediyelerin gönderim tarihi için bu defa bir sınır koymadım.Maillerinizi kontrol ederseniz size çıkan arkadaşınızın mail adreside var ;) Aranınzda istediğiniz bir tarihi belirleyebilirsiniz.

Size gelen hediyeleri Fotoğraflar bana da mail atarsanız merakta bırakmamış olursunuz :)
Sevgilerle Selin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerlidir