Dantel Bardak Altı Yapımı


Eskiden masa üstlerinde sıcaktan ve nemden etkilenmesin diye kullanılan bardak altlıklarının üzerinde reklam baskıları bulunuyordu.Masaların üzerinde uzun süre kaldıkları için iyi bir reklam aracı ve promosyon olarak kabul edilirler.
Bugünlerde ise bardak altlıkları dekorasyon aracı olarak yer almaya başladı.Ben sıcak soğuk ayrımı yapmadan su bardaklarımın bile altında kullanmaya başladım.Bardak altlıklarımla soframda renklere bir yenisini daha katıyorum.
Sözü uzatmayayım :)Bardak altlıklarıma bir yenisini daha ekledim .Gelin yapımına bakalım.





Malzemeler

Ağaç tutkalı
Bardak (ölçü almak için)
Sünger Fırça
Makas
Kumaş artıkları


Kumaşımızı novadan biraz daha büyük kesiyoruz.Nova mouse padlerde kullanılan bir malzeme.Siz pvc veya kartonda kullanabilirsiniz.

Sünger fırçamızla yapışkanı sürüyoruz.(İnce bir tabaka sürmelisiniz.)

Kumaşımızı yerleştirdikten sonra üzerine bir kat daha yapışkan sürüyoruz.

Kuruması için 1 saat bekledikten sonra etrafındaki fazlalığı kesiyoruz.


 Vee mutlu sonnn:))







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerlidir