Evde Baykuş Yastık Yapımı



Baykuşlar çok şirin ve huzur vericiler benim için.Kimi kültürlerde bilgeliği temsil ediyorlar. Günümüzde de moda için de popüler bir güdü haline geldi.Birçok kıyafette aksesuarlarda baykuş kullanılıyor. Sizde benim gibi baykuş hayranı iseniz aşağıdaki adımları izleyerek çok daha güzel yastıklar yapabilirsiniz :)

2 renk kumaş
2 renk keçe kumaş
(Kumaş renklerini arttırabilirsiniz)
makas ,iğne ,iplik
ve son olarak seçtiğiniz baykuş şablonu


Baykuş şablonunu kumaşın üzerine çizip güzelce kesiyoruz.Ben keçe kumaşları göz,burun ,ağız yapmak için tercih ettim ama siz isterseniz tamamını keçe kumaştan yapabilirsiniz. Tamamı keçe kumaş ile yapılınca da çok güzel duruyor.


buda benden bir örnek .
 Yastıklarımı doldurunca diğer fotolarınıda koyacağım beni takipte kalın :)

Sevgilerle..



6 yorum:

  1. Harika olmuş yastıklar :) Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim içlerinden iki tanesi benim sadece diğerlerini fikir amaçlı koydum :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar baykuşlara bayılırım ben de yastıklarda çok tatlı :))
    Bu arada blogunuzu etkinlik sayesinde keşfettim ve takibe aldım.İlginizi çekerse bana da beklerim.
    Sevgiler..
    http://somurtkansirine.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Meltem Hanım çok teşekkür ederim sanırım bu etkinlik çok iyi olucak birbirimizi tanıma şansımız doğdu :) en kısa zamada blogunu ziyarete geliyorum :))

      Sil
  4. çok şirinler ama yaaa:)))
    banda beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. çok güzelller bende istiyorummmm :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerlidir