Kendin Yap : Kahveli Vücut Peelingi


Oldum olası evde yapılan doğal şeyleri sevmişimdir.Kimyasallardan çok daha doğal içerikli ürünleri kullanıyorum.Hatta küçükken annemler bir yerlere gidince hemen dolaptan bir yumurta kırıp yüzüme sürerdim :) Bazen cildimin pürüzsüz olmasını küçükken yüzüme sürdüğüm bal .yumurta , salatalık gibi yiyeceklere bağlıyorum bazende genetik diyorum :) Genlerinde önemi vardır tabi ama tenimizi temiz tutmak da fayda var  :))


 Bu peeling benim yeni keşfim .Sizde benim gibi kahve bağımlısı iseniz buna bayılacaksınız.Vücudunuz çok rahatlıyacak.

İşte ihtiyacımız olanlar 
2 yemek kaşığı taze çekilmiş kahve 
2 yemek kaşığı şeker (beyaz yada esmer olabilir)
Hindistan cevizi yağı
(hindistan cevizinin kokusunu sevmiyorsanız badem yağı da kullanabilirsiniz)




Malzemeleri bir güzel karıştırıyoruz.Bu aşamada nefis kahve kokusu yayılmaya başlıyor.


Duş sırasında ellerinizi hafifçe ıslatıp vücudunuza uygulayın hafifçe fırçayla ovalayın . Yüzünüzde çok ovalamanızı tavsiye etmem :)

2 yorum:

Yorumlarınız benim için değerlidir