Yaz için En İyi 5 Detoks Yiyecekleri


Her meyve sebze kendi çapında inanılmaz faydalı.Özellikle sezonunda yediğimiz takdirde faydalarının yanı sıra en güzel tatları alıyoruz. Bu sıcak yaz aylarında kırmızı meyveler oldukça fazla ve detoks etkileride bir o kadar iyi. Sağlıklı bir şekilde zayıflamayı düşünüyor yada vücudunuzdaki toksinleri yiyerek atmak istiyorsanız bu yazı tam size göre :)

 Kiraz
New York da yapılan araştırmalara göre kiraz su ve selüloz içerdiğinden harika bir detoks meyvesi. Mevsimi iken bol bol yiyin derim :)

Domates

Domates sodyum ve potasyum içerdiği için aç tuttuğu söyleniyor.Ama benim gibi reflü yada mide rahatsızlığınız varsa günde 1 adeti geçmemenizi öneririm.

Kırmızı biber
Araştırmalarıma göre içerisindeki kapsaisin maddesiyle vücuttaki fazla suyu atıyormuş. Aman diyim ödem atarım diye fazla tüketmeyelim.

Ahududu

Benim reçeline bayıldığım bu harika meyve içerisinde bolca lif taşıyor.

Buzlu yeşil çay

Buzlu dedim çünkü bu sıcaklarda pek içesim gelmiyor bende buzlu içiyorum yeşil çay harika bir detoks içeceği ama günde 2 fincandan fazla tüketmemek gerekiyormuş .E tabi birde şekersiz içiyoruz :)

Sağlıcakla kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerlidir