Selin'den Patates Püreli Krep


Merhabalar.Yepyeni bir tarif ile karşınızdayım.Bir kaç gündür yazamadım ama bu 3 günlük süre zarfında sizlerden çok güzel mailler aldım.Mailler arasında bir de pazar kahvaltıları için tarif istenmiş bende sizin bu güzel isteğinizi geri çevirmek istemedim:) Lafı uzatmayalım  gelin tarife bakalım :)


Malzemeler
3 su bardağı soğutulmuş patates püresi
2/3 su bardağı kaşar peyniri( yok ise beyaz peynir de olur)
2 yemek kaşığı doğranmış taze soğan
1 adet çırpılmış yumurta
3 yemek kaşığı +1/2 fincan un
yarım havuç
kızartmak için sıvı yağ




Yapılışı

Geniş bir kap içerisine patates püresi , peynir , taze soğan ve yumurtamızı ekleyip karıştırarak başlıyoruz.Yavaş yavaş unumuzu döküyoruz.Unu bir anda dökmemelisiniz.
1/2 fincan unumuzu tezgaha serpiştiriyoruz.

Tezgahımız üzerinde merdane yardımı ile oluşturduğumuz hamurumuzu açıyoruz.


                                          Kızgın yağda güzelce pişiriyoruz.


Sıcak ve çıtır krepler ekşi krema ile harika oluyor benden söylemesi :)
Afiyet olsun..

5 yorum:

  1. Ellerine sağlık... Leziz görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim denemenizi tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Selamlar,

    blog keşif etkinliği ile blogunuzu ziyarete geldim ve çok sevdim banada beklerim :) Bu arada harika görünüyor gerçekten :)

    mylittlemascara.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim en kısa zamanda geliyorum :))

      Sil
  3. Merhaba ne güzel tarif ne güzel fotoğraf, çok lezzetli gözüküyor.
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim, sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerlidir