Evde Pilates Başlangıcı İçin 5 İpucu


Pilates korkutucu gelebilir çoğumuza.Doğrusunu söylemek gerekirse başlarda benim içinde öyleydi. Yapabilir miyim işe yarar mı gibi düşüncelerin içinde kaybolmak üzere iken kendimi hepsiburada.com dan pilates seti alırken buldum. Eve geldiğinde bir hevesle topumu şişirdim.Bir tane da hediye top göndermişler onu da şişirdim. Meğerse uzun bir süre topu kullanamayacakmışım , pilates sadece top ve bantlarla olmuyormuş sonradan anladım. Pilates seti ile beraber Ebru Şallı'nın pilates eğitim setlerinide almıştım. Bir hevesle başladığım pilatesi bir hafta sonra bıraktım.
Aradan 2 ay geçti set spor odasında öylece bekledi ve bir gün tekrar başlamaya karar verdim.Ama tabi pek kolay olmadı.Şimdi size pilatese başlamanız ve en önemlisi düzenli yapabilmeniz için bir kaç ipucu vereceğim .


1.Niyet
Evet niyet belki saçma gelicek kiminize ama gerçekten çok önemli.Önce kafanızda pilates yapacağınıza inanmanız gerçekten çok önemli.Çünkü pilates biraz da odaklanmayı gerektiriyor.Canınız istemiyorsa kendinizi zorlamayın.

2.Video ve Fotoğraflar

Pilatese başlamadan önce özelliklede evde yapıyorsanız internette kolayca bulabileceğiniz farklı videoları ve fotoğrafları inceleyin.15 dk ayırmanız yeter bile .

3.Hazırlanın

Kıyafetlerinizi , kemerinizi ,topunuzu , suyunuzu ve duşunuzu hazırlayın .Hepsi hazır olduktan sonra giyinin.

4.Zaman

Mutlaka zaman ayırın.Dar bir zamanda yaparım biter demeyin rahat olun.

5.Fotoğrafınızı çekin

İlerleme fotoğraflarınızı çekin.Haftalık yada aylık çekebilirsiniz.Şahsen bu uygulama benim için teşvik edici olmuştur.:)

Sorularınız için bana buradan ulaşabilir yada yorum bırakabilirsiniz.En kısa zamanda yardımcı olmaya çalışacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerlidir