Prenseslere Özel Askı Yapımı


Merhabalar nasılsınız? Size çok şık bir el emeğinden bahsedeceğim .Bir aralar kadife askılara kafayı takmıştım .Sonradan ilgim çiçekli kumaş askılara yöneldi.Vee şimdide süslü püslü bu pullu askılar.. Bu askıları ister kendi evinizde kullanabilir dilerseniz hediye edebilirsiniz. Sizde benim gibi pembe aşkı ile yaşıyorsanız hepsini pembe yapabilir yada sevdiğiniz renkleri kullanabilirsiniz. Gelin nelere ihtiyacımız var bakalım


Kadife kaplı askılar
Döşeme pullar (metreyle satılır askı sayınıza göre değişir)
iğne iplik 
tutkal (ben kullanmadım ama iyice yapışsın isterseniz kullanın)

Adımlar 

Pul şeridini askının etrafında dikkatlice doluyoruz.Aynı zamanda iğne ile sabitlemeyi unutmayalım. :)
 Eğer dikiş nakış ile uğraşamam derseniz tutkal ile plastik askılara da yapabilirsiniz. Benim tavsiyem dikerek yapılması daha sağlam oluyor.

 veee sonuç:))



Dilerseniz çiçeklerlede süsleyebilirsiniz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerlidir