Kavanoz Kupa Yapımı




Kavanoz kupalar bu aralar pek bir moda.Sizde bu kupaları kolayca bir kaç dakika içinde yapılabildiğini bilseydiniz eminim ki yerinizde duramazdınız.Üstelik el yapımı kupalarda istediğiniz kapak ve pipeti seçme imkanınız da var.Ne kadar güzel değil mi? :)

Havalar sıcak bir çoğumuz hafta sonları pikniğe gidiyoruz.Börtü böcekti derken tabağıma mı bakayım bardağıma mı diyorsanız bu kupalar tam da size göre!
Ben ilk denememi bal kavanozunda yaptım.Sizde eski kullanmadığınız kavanozlarınızda denemeler yapıp sonradan güzel bir kavanoza uygulayabilirsiniz.
Malzemeler 
Kavanozumuz ve uygun kapağı
Matkap
Pipet
ve birde küçük bir contaya ihtiyacımız var.:)
(malzemelere bakınca kupa yapılacak gibi durmuyor :) ) 


Matkapla delme işlemi biraz zor yani deliğin düzgün olması gerekiyor.Sizde eşinizden dostunuzdan yardım isteyebilirsiniz.:))


Bundan sonrası çok kolay contayı güzelce yerine takıyoruz ve pipetimizi yerleştiriyoruz .



İşte budurrr.. benim matkap korkumu saymazsak oldukça basit  :)) Kolay gelsin:)





3 yorum:

Yorumlarınız benim için değerlidir