Dondurmalı Baykuş Pasta


Nasılsınız canlar ? Umarım sizinde bayramınız sevdiklerinizle musmutlu geçmiştir.Bayramda yediğimiz bol şerbetli ağır tatlılardan sonra hafif ve serinletici bir tada ne dersiniz?

Yapımı çok basit. Damak tadımıza göre pandispanyamızı hazırlıyoruz(Dilerseniz hazır pandispanyada alabilirsiniz.)Ve keklerimizi evdeki boy boy tavalarımız yardımıyla şekillendiriyoruz :)
Süslemek için ise ben dondurma kullanmıştım ama siz kremada kullanabilirsiniz.Gıda boyası yardımı ile dondurmamızı veya kremamızı renklendirip pastamıza sürüyoruz.Ben süslemede internetten almış olduğum pasta süslerini kullanıyorum ama siz ben bulamam derseniz damla çikolata yada meyve parçacıklarınıda kullanabilirsiniz.Servis yapmadan buzlukta yarım saat bekletmelisiniz.
AFİYET OLSUN ..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerlidir